Ik ben Mirjam en ik ben 23 jaar en heb een vraag…
Ik ga eind november, begin december voor maximaal 3 maanden naar Ankara.
Om mijn vriend op te zoeken… verder lijkt het me geweldig om deze stad te bezoeken en te ontdekken, met mijn vriend natuurlijk, maar ook zelfstandig…
Ik besef dat ik voornamelijk afhankelijk van hem ga zijn en dat vind ik ok, maar ik zou graag in contact komen met meiden of jongens die ook in die tijd in Ankara zullen zijn of er wonen.
Zodat ik alvast wat mensen kan leren kennen en daardoor mijzelf iets minder afhankelijk kan maken.
Ik hoop dat iedereen die in Ankara is of gaat zijn rond die periode zal reageren op mijn berichtje.
Ik ben dan niet in Ankara maar ik heb de stad eens bezocht en vind er helemaal niks aan, met andere woorden een rotstad, misschien ligt het aan mij maar ik heb al vele steden van Turkije gezien (ik woon namelijk in Izmir)
Er is geen zee, het is er IJSKOUD in de winter, de mensen zijn er bars, een grijze stad
1 ding dat me positief was bijgebleven is het ATTATURK museum, wel de moeite waard als je de geschiedenis van MUSTAFA KEMAL ATTATURK een beetje kent en shoppen valt er goed mee
Ik wil je niet teleurstellen ofzo maar ik hou gewoon niet van Ankara, ik hoop dat je wat vrienden kunt vinden waarmee je je dan kan vermaken
Ik ben dan niet in Ankara maar ik heb de stad eens bezocht en vind er helemaal niks aan, met andere woorden een rotstad, misschien ligt het aan mij maar ik heb al vele steden van Turkije gezien (ik woon namelijk in Izmir)
Er is geen zee, het is er IJSKOUD in de winter, de mensen zijn er bars, een grijze stad
1 ding dat me positief was bijgebleven is het ATTATURK museum, wel de moeite waard als je de geschiedenis van MUSTAFA KEMAL ATTATURK een beetje kent en shoppen valt er goed mee
Ik wil je niet teleurstellen ofzo maar ik hou gewoon niet van Ankara, ik hoop dat je wat vrienden kunt vinden waarmee je je dan kan vermaken
Bedankt voor je reaktie!
Je stelt me niet teleur hoor, je bent gewoon eerlijk.
Ik hoop echt dat er veel mensen gaan reageren op mijn bericht.
Ben trouwens erg benieuwd hoe jij dat zelf hebt gedaan Miss Benian. Neem aan dat je ook uit Nederland of België komt en nu dus in Turkije woont… Lijkt me heel leuk, maar ook zeker heel moeilijk, een hele ervaring.
Als je er wat meer over wilt vertellen, graag!!
Je kan me emailen…lijkt me leuk…
Hi Mirjam, leuk dat je naar Ankara gaat om je vriend op te zoeken!
Wat MissBenian al zei over de kou…is echt waar. Ik was er afgelopen winter ook en het was me toch koud!! overal sneeuw enzo. maar ik vind Ankara wel een kijkje waard hoor. Er zijn mooie dingen te zien. Ook het graf van Ataturk en museum is erg indrukwekkend, en vanaf het Lionspad heb je een mooi uitzicht. Ook hebben we een supergrote moskee bezocht, tjee ongelofelijk hoor. De mensen vond ik wel oke maar ze zien er niet veel 'buitenlanders’volgens mij, je valt wel op als Nederlander.
Nou heel veel plezier en geniet ervan.
Mirjan,
Ik vind Ankara erg veel op Rotterdam lijken… Groot en donker, veel oude en nieuwe gebouwen naast elkaar, maar er is wel veel te zien en je kan er leuk shoppen… De mensen zijn heel modern en heel vriendelijk… Je zal als Nederlander wel opvallen, maar je kan wel aardig je weg vinden, er rijden genoeg treinen, metro’s en bussen om overal te komen…
Ik ben er al een paar keer geweest…
Veel plezier bij je vriend…