Animatiewerk in de Belgische Ardennen

:zon02: Voor een gezellig familiecamping in de Belgische Ardennen ben ik op zoek naar enthousiaste entertainers! Wij lijkt het wat om in de zomer van 2010 een aantal weken te werken op een camping? Je word goed betaald en verblijft op basis van kost en inwoning. Heb je vragen of lijkt het je wat, plaats een reactie!

Groetjes Marlous

Hoi,

Op welke camping is het animatiewerk?
Ik ben in de zomervakantie 2-4 weken beschikbaar en zou in die weken graag vakantie werk willen doen, op een camping lijkt me erg gaaf!
Is het ook mogelijk om maar bijvoorbeeld 3 weken te werken en niet de hele zomerperiode? En zou u mij misschien de internetsite kunnen geven van de camping!:slight_smile:
Alvast bedankt!

Groetjes,
Jorien

Hallo Jorien,

Helaas voor jou, is ons team voor a.s. de zomer al compleet. Ik haal dit bericht eraf zodra je hebt gereageerd en dat ik weet dat je het gelezen hebt. Succes met het verder zoeken!

Groeten Marlous

Oke!
Toch bedankt voor je reactie!
Veel plezier!:wink:

goedenmiddag is het nu hier ik ben ook wel geinteresseerd en anders misschien voor t volgende seizoen heb 4 jaar ervaring in spanje en daar ook gewerkt als excursiebegeleider en p.r. in een 5 sterren hotel.

groeten,
K. Breugelmans
email is [EMAIL=“kiskeroosendaal@hotmail.es”]kiskeroosendaal@hotmail.es