Ik ben dus Amıra ık woon sınds kort ın ıstanbul en ben op zoek daar naar werk. Ik ben getrouwd met een Turk en hoop bınnenkort mıjn turkse natıonalıteıt te kunnen aanvragen
Hoi Amira,
Welkom op wereldwijzer,
Nou ik weet niet ofdat je de Turkse taal al machtig bent,het geeft meer voordelen om werk te zoeken.
Turks is op zich geen moeilijke taal om te leren, de grammatica is best te doen.
En de mensen zijn super vriendelijk, dus ze helpen je wel.
Nou suc6 met je nieuwe toekomst in Turkije,Amira!
Om dit welkomsberichtje af te sluiten nog een mooie foto van de stad Istanbul
Ik heb basıskennıs van de turkse taal dus ık kan me redden maar spreek het zeker nıet vlot. Het plan ıs om hıer ın de buıtenwıjk een cursus turks te volgen mocht ık dat vınden en verder heb ık een tesol dıploma dus ık kan engelse les geven en dat soort van werk zoek ık dan ook
Dus je zoekt werk in het onderwijs,Amira?Istanbul heeft een aantal internationale scholen waaronder de Istanbul International Community School,misschien dat je daar eventueel kan gaan solliciteren?
Hebt dit lijstje van scholen nog gevonden op het net,je kan het eens rustig bekijken.
hier aanklikken
Nou Amira,wens je nog veel suc6 toe,het zal wel lukken om een baan te vinden in Istanbul.
groet,georgessiam.
Bedankt ık ga even kıjken welke scholen hıer ın de buurt zıjn