Heey,
Ik ben een jongen van 21 jaar uit Brabant en mijn wens is om in 2008 voor een half jaar naar de States te vertrekken.
Ik wil er vooral naartoe om nu eens met eigen ogen te zien wat Amerika nu zo bijzonder maakt.
Wat ik zou willen is om daar rond te trekken en ook geld te verdienen, zodat het verblijf daar niet al te veel geld van mijn spaarrekening opslokt.
Ik heb al enkele sites gezien over de ‘summercamps’, maar zoals de naam al doet vermoeden is dat alleen in de zomer. Ik zou dit ook wel willen doen, maar mijns inziens is dit te kort om echt iets te zien van Amerika.
Over het gebied in Amerika waar ik zou willen zitten heb ik nog niet echt nagedacht, het maakt mij eigenlijk niet heel veel uit. Als 't maar Amerika is!
Ik zoek nu nog iemand die het leuk vindt om mee naar Amerika te gaan en met mij te ontdekken wat het leven in Amerika zo bijzonder maakt. Het liefst zou ik rond februari gaan, want 6 maanden later is de vakantie in Nederland voorbij en zou als het goed is mijn opleiding moeten beginnen.
Zie je dit wel zitten, of heb je nog vragen? Schroom niet en reageer!!!
Gr. Mike