(origineel bericht op be-more.nl)
Aftellen is begonnen!!
Sinds mijn vorige bericht zijn de voorbereidingen begonnen, want ik heb mijn opleiding afgerond. Ik hoef alleen het officiele papiertje te krijgen. Hierdoor kan ik me op de voorbereidingen gaan richten.
Want over… 68 dagen is het zover!!
Dan vertrek ik naar Zuid- Afrika. Het komt steeds dichterbij en dit betekent dat het allemaal echter wordt.
Nu ben ik bezig met de inentingen krijgen en andere dingen regelen, er komt dan toch meer bij kijken dan je zo een twee drie denkt.
Maar gelukkig heb ik al veel dingen geregeld, zoals het belangrijkste: mijn vliegticket en mijn verzekering, zodat ik ook weer veilig terug kom;)
Ook zijn mijn excursies al geregeld, zo ga ik een 3 daagse safari maken, een 3 daagse tocht bij de Drakensbergen en ga ik een avond met de politie de hotspots bekijken in Durban.
Hierdoor zie ik andere dingen van Zuid Afrika, buiten het project om.
Over het project weet ik niet veel meer nieuws, maar ik weet dat ik waarschijnlijk in een gastgezin kom. Bij een gepensioneerd stel (Maureen en Derek) heb goede verhalen over hun gehoord, dus heb er helemaal zin in!
De voorbereidingen schieten al op, dus voor ik weet zijn deze dagen ook al snel voorbij. Ik heb er zin in!
Liefs,