Afstuderen in Spanje

Ik ben bezig met de opleiding Facility Management en moet straks (volgend jaar, februari) gaan afstuderen. Dit wil ik heel graag gaan doen in Spanje!
Heeft iemand tips over hoe ik het beste huisvesting kan regelen en eventueel ook hoe ik mijn stageadres kan regelen??

Op mijn site staan een aantal stage adressen in Barcelona.

(hou wel rekening er mee dat enige kennis van het Spaans vaak wel gewaardeerd wordt)

groetjes,

Mabel

-> even kijken onder kopje “Stage in Barcelona lopen”

Hallo!

Ik loop op dit moment stage in Barcelona en ik kan het je echt aanbevelen!

Wat huisvestiging betreft kun je misschien op Loquo kijken of als je met meerdere bent is BCN Housing for Students ook een handige site. Zo ben ik zelf aan mijn appartement gekomen, het is heel betrouwbaar en perfect geregeld.

In Barcelona zijn best veel stageplekken te krijgen, via het internet kun je best veel vinden, of lees dit artikeleens op mijn blog
Misschien interesseert je wel! Ik kan het in ieder geval heel erg aanbevelen.

Heel veel success en als je nog vragen hebt hoor ik het graag

OHCarlos
(Oh-Barcelona)

Je kunt Loquo niet op vanuit het buitenland… Dat is Oh Carlos (wat is je echte naam?) al ruime tijd geblokeerd.

Goede alternatieven zijn Idealista of Segunda Mano (die alternatieven heb ik ook op mijn blog staan) waar ook kamers op staan.

Succes er mee!

Groetjes,

Mabel

Bij toeval kwam ik er gisteren achter dat Loquo wel weer bereikbaar is voor als je niet in Spanje bent. Deze webpagina heeft pagina´s voor bijna alle grote steden in Spanje en m.i. de nummer 1 als je direct (en soms zelfs goedkoper) een studentenkamer zoekt!

Groetjes,

Mabel