Afgestudeerd in juni 2011 en zoek een baan in toerisme in het buitenland

Hallo allemaal,

Ik ben 22 jaar (wordt dit jaar 23) en ben op zoek naar een baan voor ongeveer een half jaar in het buitenland voor na het afstuderen. Ik studeer eind juni 2011 af voor mijn Toerisme en Recreatie opleiding (HBO). Het onderwerp van mijn afstudeeronderzoek is overigens: duurzaam toeristisch ondernemen.

Nu is het zo dat ik al eens voor langere tijd in het buitenland heb gewoond en gewerkt. In 2009 heb ik al een halfjaar in het buitenland stage gelopen bij een inkomende touroperator op de Malediven en heb daarnaast veel landen gezien.

Ik zou graag nog wat meer buitenlandse ervaring op willen doen na mijn studie. Overigens werk ik nu ook bij een touroperator. Graag zou ik in contact willen komen met iemand die mij kan helpen met het vinden van een geschikte baan (liefst geen bemiddelingsorganisatie). Tevens wil mijn vriend ook graag naar het buitenland voor zijn IT stage, dus als dit te combineren is zou dat heel fijn zijn.

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

Probeer Saba als je dat “buitenland” genoeg vindt. Contact is de directeur van het tourist office Glenn Holm. Op IT gebied is hier zeker voor de overheid veel te doen maar vooral op het gebied van toepassing als communicatiemiddel. Zelf ben ik net begonnen met het maken van simpele websites hier en met de e-marketing voor Saba toerisme.
Noem mijn naam niet tegenover Glenn Holm want hij voelt zich door mij bedreigd vanwege mijn cv en adviezen en achtergrond info aan derden.
Zijn email adres is: glenn.holm@sabagov.com
en je kunt hem gevonden heben via:
About Us | Saba Tourism

Mijn email adres is caderius@mac.com
en info over mij vind je op www.caderius.nl/cv

Succes.

Beste Caderius,

Bedankt voor bovenstaande informatie! Ik ga gelijk even mailen zonder u naam te noemen :slight_smile: Weet u toevallig hoe het in z’n werk gaat met visum, etc?

Ik hoor graag van u.

Met vriendelijke groet

Saba is officieel sinds 10.10.10 een soort Nederlandse Gemeente. Een verblijf voor een periode van 6 maanden en werken in die tijd is geen probleem. Waarschijnlijk dat te je moet aanmelden bij Rijksdienst Caribisch Nederland (RCN) maar dat moet later want de Immigraiediens van RCN op Saba is nog een week met vakantie :slight_smile:

Aah ok! Ik hoop wel dat het voor mijn een betaalde baan betreft en voor mijn vriend een potentiële IT stage betreft, waarbij een stage vergoeding in overeenkomst af te stemmen is?

Gebruik voor communicatie graag gewone email, want ik log eerlijk gezegd nooit in op dit forum.

Ok! :slight_smile: