Buitenland!

de plannen zijn gewijzigd…omdat ik helemaal GEK wordt van werken op kantoor, ben ik gestopt met mijn stage…

het is de bedoeling dat ik nog 3 maanden stageloop en dit zou ik het liefst in het buitenland doen…ik heb al 2 jaar als reisleidster gewerkt, maar ik studeer HBO toerisme en moet een stage op HBO niveau doen en ook nog een afstudeeropdracht maken.

Ik weet dat dit vrij moeilijk te vinden is als je stage in het buitenland loopt, maar het moet toch te doen zijn?!B.V. bij een nederlands bedrijf in het buitenland?Of weet iemand misschien of er deze zomer ergens in Europa een groot evenement wordt georganiseerd vanuit Nl?

Wie maakt mij gelukkig met een afwisselende stage of tips?Het is dus niet de bedoeling dat ik als entertainer etc aan de slag ga!

Alvast bedankt! Groetjes Isa!

Hey Isa,

Had je ook mijn reactie op je vorige bericht gelezen?

Ik raad je de volgende websites aan!

www.stageplaza.nl (daar zoeken ze o.a iemand voor een marktonderzoek van een reisbureau, en meer natuurlijk)

www.vacansoleil.nl

www.recrajobs.nl

www.centerparcs.nl (ook hbo stages in het buitenland, denk aan engeland, frankrijk en duitsland)

Kijk verder gewoon eens op sites van internationale toeristische bedrijven…

Ik hoop dat je hier iets aan hebt, laat me weten of je iets gevonden hebt…

Groetjes Anouk

hej Anouk!
bedankt voor je hulp, ben idd ook al alle sites aan het afgaan, het is best lastig omdat ik niet precies weet wat mogelijk is op HBO niveau in het buitenland.

Japan lijkt me trouwens heel leuk, maar voor nu is het te lang, misschien een idee voor na mijn studie!

Iig bedankt voor je tips!groetjes!