Adaptor?

Hallo,
Ik vertrek begin november naar Cambodja. Heb me al betrekkelijk goed ingelezen, maar vraag mij nog af hoe het daar zit met de electriciteit…heb ik een internationale adaptor nodig of niet?
Hopelijk is tegen dan het overstromingsgevaar voorbij en valt de schade voor de plaatselijke bevolking een beetje mee…
Frieda

Vermits hier niemand iets op geantwoord heeft kan ik vermelden dat ik bij AS adventure een adaptor vond, waar ook Cambodja op de lijst van gebruikslanden stond. Op de meeste adaptors vond ik niet terug of die ook voor Azië geschikt waren…
Op een Frans forum lees ik dan weer dat onze stekkers gewoon in de cambodjaanse stopcontacten passen…

Hey Frieda,

ik ben een tijdje “offline” geweest, dus had ik je vraag niet gezien…

Ik moet dat Franse forum gelijk geven, ik heb in Cambodia geen problemen gehad met mijn Belgische toestelletjes (GSM-lader, Nikon-batterij-lader).

En zelfs al zou dat zo zijn, Cambodja is niet onderontwikkeld hoor. Je vind er vast wel adaptors. Maar ja, je hebt er al eentje, niet?

Verder prettige reis,

F

Zelf ook geen problemen gehad met mijn Belgische toestellen…dus nee, internationale stekkers niet nodig :slight_smile: