Even een kort vraagje: heb ik een reisstekker nodig in Vietnam. Ik lees verschillende dingen op internet…
Groeten Sabry
Even een kort vraagje: heb ik een reisstekker nodig in Vietnam. Ik lees verschillende dingen op internet…
Groeten Sabry
Electriciteit in Vietnam is meestal wisselstroom van 220 volt, maar 110 volt komt ook nog voor. Stopkontakten zijn meestal rond met twee pinnen. Een internationale adapter (reisstekker) is noodzakelijk.
Hallo Sabry,
Na rond de 100 hotels, resorts enz bezocht te hebben in Viet Nam heb ik 1 x een verloopstekker gebruikt. Ik neem hem dus wel altijd mee voor de zekerheid, want beslaat geen plaats in de koffer.
gr
Ton.
Hoi Sabry,
Wij hebben er ook 1 meegenomen, maar niet nodig gehad. Maar voor de zekerheid kan het altijd. Zoals Ton ook al schrijft, neemt het niet veel ruimte in je tas in beslag.
Groetjes, Anne
Helemaal waar, ik stop m gewoon voor de zekerheid in mijn tas. Nog 5 nachtjes slapen en dan mag ik eindelijk. Joepie!!:cheer:
Veel plezier met de voorpret! En natuurlijk alvast een hele prettige reis gewenst! :cheer:
Groetjes, Anne
Hoi Sabry,nog een prettige vakantie toegewenst in Vietnam,ff off topicnu ik ken je programma niet,maar toen ik op vakantie was naar Vietnam(enkele jaren geleden)heb ik de befaamde Cu Chitunnels bezocht het ligt niet ver van Ho Chi Minhstad.Het is een gigantisch tunnelcomplex ondergronds,het dateerd nog van de vietnamoorlog.Dus bij gelegenheid als je daar aan de kanten vertoefd?(het is maar een tip)
gegroet:georgessiam :chin: