Vraag1
Ik kon in mijn account wat dingen aanpassen waaronder; dat ik als organisatie mee wil doen. Ik zag een opmerking dat ik dan bovenaan de pagina mijn naam moest veranderen. Dat wil ik ook doen maar ik zie echt niet waar of hoe. Mijn naam ‘marokkoffroad’ wil ik graag veranderen in ‘Marokko Maatwerk’. Kan iemand me helpen?
Vraag2
kan of mag ik op enige wijze op dit forum mijn prille bedrijfje promoten? Zijn daar regels of afspraken over?
Dag Jeroen,
Mijn KvK-nummer is: 30251825 0000
Hoe kan ik nu mijn accountnaam veranderen van marokkoffroad naar Marokko Maatwerk?
En mag, en zo ja, hoe mag ik mijn bedrijfje promoten op wereldwijzer?
Je kunt een topic ergens openen om informatie te geven over je bedrijfje. Dit moet dus informatief zijn en niet wervend, zoals dat voor alle topics geldt.
Hi Jeroen,
Dank voor je antwoord. In het forum voor Marokko lijkt me dan een goede plek. Ik weet wel ongeveer maar niet helemaal precies het verschil tussen informatief en wervend. Het lijkt me dat de scheidslijn een vage is en misschien ook subjectief. Ik zal mijn best doen om alleen droge info te geven en laat me het vooral weten als het op onderdelen te wervend mocht zijn want dan pas ik het onmiddellijk aan. Als ik de tekst geplaatst heb zal ik je de url sturen.