accomodatie Ikoma Bush camp en Migunga forest camp

We lezen berichten via GoingAfrica dat deze accomodaties slecht zouden zijn. Wie heeft hier recent ervaring mee?

Toen ik vorig jaar langs Migunga fietste na een grote regenbui lagen er wel flink wat takken op de weg ja. Ken het kamp verder niet van binnen.

Ik zou tripadvisor.com ff raadplegen.
Maar het nadeel van deze reacties is dat vaak de zeikers reageren. Dus overheerst dan het negatieve. Meningen zijn subjectief…
Dus dat wat Henkie negatief vindt kan Sjakie niet negatief vinden of niet belangrijk.

Hallo,
Ik ben net terug uit Zanzibar, omdat ik daar gekitesurft heb, maar nu heb ik per ongeluk nog TZS 90.000 (omgerekend €44,56) meegenomen - zat in een van mijn broekzakken. Als je binnenkort gaat, zou jij deze shillings dan van mij over willen nemen tegen een voordelige wisselkoers? Ik kan ze hier in NL niet omwisselen en ben niet van plan om binnenkort nog naar Tanzania te gaan :-/. In Tanzania zelf is het best lastig om een goede wisselkoers te krijgen, dus je hebt er echt wat aan. Ik woon in de buurt van Utrecht (Maarn), maar moet voor mijn werk naar veel verschillende plekken toe, dus kan het eventueel ook langs brengen. Ik hoor het graag. Je kunt me bereiken op mijn mobiel 0654987941 of mailen anouk_kaiser@hotmail.com.

Groetjes,
Anouk Kaiser