Hallo allemaal!
Ik moet mij ook maar even voorstellen, tot nu toe alleen maar veel meegelezen op het forum!
Mijn naam is Johanna, ik ben 23 jaar jong en woon samen met Henk in Friesland.
Ik heb een lekker druk leven, ben werkzaam bij een bouwmarkt, ben onlangs voor mezelf begonnen als fotograaf en ik schrijf voor een reisblog. Binnenkort zal daar ook nog een blog over Friesland bijkomen.
Mijn passie voor reizen is begonnen toen ik in 2008 met een ontwikkelingsorganisatie naar Jamaica ben geweest. Ik vond het heerlijk om deze compleet andere cultuur te bezoeken, overeenkomsten en verschillen te ontdekken. Heerlijk!
Later ben ik met dezelfde organisatie ook nog naar Malawi (2009), Oekraïne(2010) en de Dominicaanse Republiek(2011) geweest. Met volle teugen genoten!
Sinds ik schrijf voor een reisblog komen er ook nog wel eens leuke dingen op mijn pad. Zo werd afgelopen april mij een persreis aangeboden naar La Coruna in Spanje. Ook dat was een heel avontuur. Ik hoop ook vaker dergelijke georganiseerde tripjes te kunnen maken.
Ondanks dat ik erg geniet van georganiseerde reizen lokt ook het avontuurlijke. Jammer genoeg groeit het geld ons niet op de rug. Maar kamperen in eigen land vinden we ook heerlijk dus dat is geen straf. Het verre reizen komt wel weer.
Ik hoop hier een leuke tijd tegemoet te gaan op het forum, leuke ideeën op te doen voor mijn blog en wie weet voor toekomstige reizen!
Groetjes,
Johanna