Ik zoek voor mijn Tanzaniaanse au pair een nieuw gezin!
Zij is opgegroeid in Tanzania en komt sinds enkele jaren voor minimaal een maand per jaar naar Nederland bij mijn gezin. In Tanzania heeft ze geen familie en ze heeft de afgelopen jaren met onze hulp op een internaat gezeten. Het afgelopen jaar heeft ze haar eindexamen van de middelbare school gedaan. Aansluitend is ze een jaar au-pair bij mij geweest. Haar au-pair-visum loopt nog tot eind oktober 2009. In het afgelopen jaar heeft ze Nederlands geleerd (haar nivo is voldoende om eenvoudige gesprekjes te voeren).
Ik wil graag voor haar regelen dat ze in Tanzania een veilige plek heeft om te wonen/werken. Mijn vraag is dan ook: weet iemand een plek waar ze bijvoorbeeld voor de kinderen zorgt en het huishouden doet in ruil voor kost en inwoning? Ze is een erg harde werkster, kan uitmuntend poetsen, goed koken, is leuk gezelschap, kan goed met kinderen omgaan/verzorgen. Ze spreekt perfect Swahili, engels en basaal Nederlands. Ik kan me voorstellen dat ze prima op haar plek zou zijn bij een Nederlands gezin in Tanzania.
Hoi mijn naam is Judith en ik woon in Arusha, ik heb zelf een goede nanny maar ik zal dit berichtje doorgeven aan de mailinglijst voor de europese/nederlandse gemeenschap in Arusha, wellicht komt er een reactie, kan je mij misschien je contactgegevens mailen op [EMAIL=“info@ajabu-adventures.com”]info@ajabu-adventures.com groetjes Judith
Fijn Judith!