Aanbod vrijwilligerswerk: Wederopbouw van een weeshuis - Haïti

Ben jij iemand die de handen graag uit de mouwen steekt, die graag met kinderen werkt, die van klussen houdt!!!
Dan ben jij de ideale persoon om eens naar ons project af te reizen in Haïti.
Sinds begin dit jaar zijn wij aan de slag met de wederopbouw van een weeshuis. Wij willen in vijf jaar tijd het gehele complex opbouwen. Dit betekent het bouwen van slaapplekken voor de kinderen, het bouwen van een grote school, het bouwen van een keuken, kantine, gebouwen voor de administratie en de staf.
Naast alle bouwwerkzaamheden is er ook de mogelijkheid om wat van het land te zien, te ervaren hoe mensen in Haïti wonen na de verschrikkelijk aardbeving van januari 2010.

Wij bieden groepsreizen en individuele reizen aan.

Voor meer informatie kijk op de website: www.gainhelpt.nu of mail mij via wereldwijzer.

Ronald Philippo
Projectmanager Haïti
GAiN Holland

Beste Ronald,

Ik wil graag helpen.

Twee jaar geleden zijn mijn vrouw en ik in Port-au-Prince geweest om onze kinderen Samy en Samantha op te halen uit een weeshuis. Wij hebben hen geadopteerd. Dit was enkele weken voor de aardbeving.

Momenteel ben ik 53 jaar. Ik ben gezond, sociaal, sensitief, handen uit de mouwen, no-nonsense, kan goed organiseren, etc.

Helaas ben ik op dit moment werkloos en zal het moeilijk worden om de reis zelf te bekostigen. Wellicht kan jij mij advies/tips geven.

Ik hoor graag van je.

Met vriendelijke groet,

Eric Bremmer

ebbremmer@home.nl