Hallo,
Ik ben Kim en ik woon samen met mijn man en dochter in Oeganda. Onze partnerorganisatie in Oeganda (BiVa) organiseert van 2 tot 20 maart 2014 een internationale werkvakantie en we zijn nog op zoek naar enthousiaste vrijwilligers die het leuk vinden om de handen uit de mouwen te steken. De werkzaamheden zullen bestaan uit verschillende lokale land en tuinbouw activiteiten, zowel bij mensen thuis als ook op het BiVa projectland waar voedsel wordt verbouwd voor de afdeling voor ondervoede kinderen in het lokale ziekenhuis. Ook zijn we net een Pindakaasproject voor ondervoede kinderen gestart waar we ook hulp bij kunnen gebruiken. Naast de dagelijkse werkzaamheden worden er leuke culturele activiteiten georganiseerd om de Oegandese cultuur en mensen beter te leren kennen. Stuur me een privebericht voor meer informatie en/of een uitgebreide projectbeschrijving. Het project heeft ook een facebookpagina: Redirecting... en we houden ook een blog bij over ons leven in Oeganda; http://kimkimblog.tumblr.com
Hopelijk tot ziens in Oeganda!
Groetjes Kim