850 links over werk zoeken en vinden in spanje

Hallo,

Werk zoeken en vinden in Spanje valt niet mee.

Ik heb al een tijdje een pagina met zo’n 850 links samengesteld over dit onderwerp. De laatste tijd zijn er weer nieuwe links bijgekomen, mede naar aanliding van suggesties vanaf diverse fora.

Op allerlei vlak vind je informatie, van de vakantiebaantjes tot de meer serieuzere jobs.

Meevallen zal het zeker niet, in Spanje gaat alles echt anders, maar dat lees je daar ook.

Succes in ieder geval, en ik houd mij aanbevolen voor tips.

Groetend,

piet meijers

www.spanjeservice.nl

Hoi Piet,

Je bent de link vergeten erbij te zetten.

Hallo Jochem,

Bedankt voor de opmerking !!! De leeftijd gaat meespelen …

http://www.werkeninspanje.startbewijs.nl.

Hallo,

Werk zoeken en vinden in Spanje valt niet mee.

Ik heb al een tijdje een pagina met zo’n 850 links samengesteld over dit onderwerp. De laatste tijd zijn er weer nieuwe links bijgekomen, mede naar aanliding van suggesties vanaf diverse fora.

Op allerlei vlak vind je informatie, van de vakantiebaantjes tot de meer serieuzere jobs.

Meevallen zal het zeker niet, in Spanje gaat alles echt anders, maar dat lees je daar ook.

Succes in ieder geval, en ik houd mij aanbevolen voor tips.

Groetend,

piet meijers

www.spanjeservice.nl

piet je bent vergeten ryanair.com die is ook heel goedkoop
mvg desmond

Hoi,

Bedankt voor de tip, wordt bij de eerstvolgende revisie van www.werkeninspanje.startbewijs.nl meegenomen!

piet meijers

www.spanjeservice.nl

vraagje heh hoe duur is taxi van girona naar blanes ? met onderhandele erbij:P of bus?

Hoi,

Ik heb het even voor je opgezocht, het zal ongeveer 50-60 euro enkel zijn als je van een shuttle-service gebruik maakt.

Overigens kun je via www.123carrent.com voor hetzelfde bedrag 3 dagen een auto huren!! Zonder eigen risico, gratis annuleren en laagste prijsgarantie.

Succes,

piet meijers

vraagje heh hoe duur is taxi van girona naar blanes ? met onderhandele erbij:P of bus?

Hallo,

de site is inmiddels weer uitgebreid, met name de touristische banen,

piet meijers