8 dec. Kuala Lumpur...

Na 2 jaar in Egypte te hebben gezeten en het zand me nu ‘letterlijk’ uit de neus komt is het weer is tijd voor verandering…

Nu heb ik op de bonnefooi een enkeltje Maleisië / Kuala Lumpur geboekt en vlieg vanuit Caïro op 8 dec '09 die kant op.

Met als doel; heel veel zuid/oost Azië zien!!

Geen reisschema, geen tijdslimiet (zolang de financien het toelaten), wel wil ik graag nog richting Sipadan om daar wat duikjes te maken maar ik heb dus absoluut geen haast!

Eerst eens ff lekker relaxen! Hangmatje tussen de palmbomen en laat die halve cocosnoot gevuld met rum maar komen :smile:

Het is natuurlijk altijd leuk om dit samen te doen met andere en voel er eigenlijk weinig voor om de eerste paar dagen alleen in Kuala Lumpur door te brengen (overigens, nog iemand goede tips voor hostels?). En niet dat ik bang ben dat ik geen leuke mensen tegenkom, het is gewoon stukken gezelliger als je iig weet dat er iemand is waarmee je een reis kunt beginnen of evt. kunt voortzetten…

Mocht je zelf dus ook rond die tijd in de surroundings van KL zitten, lijkt het me leuk wat van je te horen.

Wie weet tot dan,

Greetz, Stef