5 Maanden In Spanje Maar Geen Geld

Zoals eerder in de topic europa algemeen staat vermeld ga ik een maand door europa heen (een paar landen)

Nu kom ik in maart in Spanje aan (Barcelona) en daar zou ik graag een paar maanden gaan werken.
Ik beheers de Spaanse taal niet. (Engels, Nederlands, Duits)

Wat zijn mijn mogelijkheden, is er werk, wat moet ik ondernemen???

Alvast bedankt !!!
Harmke (harmkez@hotmail.com)

Poort van Spanje

hier staat een interessant persbericht over een samenwerking tussen een Nederlands uitzendbureau “LinQ” en don Quijote, de grootste talenschool om Spaans te leren in Spanje. Ze bieden tezamen studie + werkervaringen aan bij multinationals in Spanje. Ik heb gebeld en ze houden een opendag in Amsterdam in Maart. Kijk ook op www.linQ.nl

Ik copieer je hierbij het laatste deel van het persbericht:

Stuur je CV met motivatie naar kika@interlinq.com.es Vermeld hierbij ook per wanneer je wilt gaan en hoe lang je wilt blijven. Schrijf er ook bij in welke van de vier opties je geïnteresseerd bent. Aan de hand daarvan zal Kika contact met je opnemen. De eerst sollicitaties voor Citibank vinden in februari in Amsterdam en in Barcelona plaats.
InterlinQ moet nog wel opgestart worden. Vandaar dat er op dit moment voor een beperkt aantal kandidaten vacatures zijn om in Spanje aan het werk te gaan.