Mijn plan is vanaf 12 augustus te vertrekken voor een rondreis Europa.
Het vage doel is Griekenland (omdat ik het eten daar zo lekker vind), maar ik vind de reis belangrijker dan de bestemming; een echte bestemming heb ik dus ook niet.
Samen met jou (vrouw, leuk, gezellig, etc) wil ik van dag tot dag bepalen wat we gaan doen. Ik sta voor veel open, van dagen rijden om ergens te komen, tot een rustdag ergens aan een strand of in mooie natuur. Wandelingen, fietstochten, cultuur opsnuiven, allemaal mogelijk.
Mijn camper is vrij ruim en je hebt je eigen slaapplek, gescheiden door een privacy gordijn.
Budgetair gezien maak ik het niet te bont, ik wissel zelf koken af met uit eten gaan. Campings met wildparkeren ![]()
Jouw inbreng is dus net zo belangrijk als de mijne, we maken er een fijne relaxte tijd van.
Hallo,
Jouw plan ziet er goed uit, Ik wordt in september 65 en wil ik tegen die tijd wat leuks gaan doen, Reizen, zien, ontmoeten en beleven interesseert mij even veel als kunst, cultuur en natuur. Mensen en plaatsen, architectuur… Maar ik ben geen alleen reiziger en groepsreis lijk mij ook niets. Misschien wil je weer vertellen over je zelf, waar je woont hoe oud je bent? en waar je geïnteresseerd bent? en nog belangrijker, of je rookt? want daar ben ik allergisch voor. Een foto zou ook handig zijn.
over mij?
Mijn naam is Shahnaz , woon in Doetinchem, zit op verschillende cultureel /maatschappelijke werkgroepen, en heb 3 uitwonend kinderen. Ik heb mijneigen project armoedenood, waar ik mensen in acute armoede help.
Graag hoor ik van jou
S.saleky@hotmail.com
Groetjes, Shahnaz
Hallo Shahnaz
Hier stel ik mij voor: http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=201622&p=1140156
Een apart mailtje is naar je onderweg.
Nog interesse?