4 weken Peru en/of Ecuador zomer 2009

Hoi,

Ik zit erover te denken om van de zomer een week of 4 naar Peru en misschien ook Ecuador te gaan voor een rondreis met de backpack. Misschien nog een weekje een talencursus doen en ik wil graag eindelijk eens een beetje leren surfen. De precieze reis en periode ligt nog niet vast, maar ik ben juf op een basisschool dus ik ben wel gebonden aan de schoolvakantie. Ik ben 28 jaar en woon in Amsterdam. Mocht er iemand zijn die dit ook ziet zitten, en wie het ook leuk lijkt om samen te reizen, dan hoor ik het graag.

Groetjes, Michelle.

Hey Michelle,

Ik ben Angela Zwarthoed, 25 jaar en ook werkzaam in het basisonderwijs. Het lijkt mij ook leuk om eens wat anders te doen. Heb je al ervaring op het gebied van Backpacken?

Ik zou in principe ook in deze periode op reis willen.

liefs Angela

Hoi Michelle,

Heb je al een reisgenootje gevonden? Ik wil dit jaar ook naar Peru en/of Bolivia en zoek nog een metgezel.

groetjes,
Rob

heey Michelle,
Ik kom ook uit amsterdam, en ben een 22jarige geneeskunde student. Ook ik ben op zoek naar een reisgenootje voor deze zomer. Ik ga naar ecuador voor vrijwilligerswerk met kinderen. Voordat dit werk begint heb ik ongeveer 2 weken (9 juli tot 20 juli) waarin ik zelf wil rond reizen in ecuador. Het liefst naar puerto lopez ,een strand stadje, vlakbij een eiland (soort galapagos voor mensen die niet te veel geld willen besteden), maar echt vast zijn mijn plannen nog niet.
Als je in deze periode ook in ecuador bent, zouden we een tijdje samen kunnen reizen.
groetjes Anette
[EMAIL=“anetteheidweiller@hotmail.com”]