Wie heeft er zin om met mij 4 weken naar Ethiopië te gaan van 4 juli tot 1 augustus. Natuur en cultuur zal het worden. Opgaan in de lokalen niet te vergeten. Laat maar weten! Groeten, Christiaan
Ik wil graag naar Ethiopie deze zomer, maar wil daar wel ongeveer twee weken in een weeshuis gaan werken ( zie mijn andere post over Wees de Foto) Mijn plan is rond 20 juli naar Addis te vliegen. Misschien kunnen we eerst een weekje samen rondreizen bijvoorbeeld?
Hoi,
Ik heb mijn vluchten al geboekt, maar wie weet. Ik sta voor een hoop open. Ik moet zelfs nog bekijken wat erop mijn verlanglijstje komt te staan qua nationale parken en steden. Als ik dat op een rijtje heb is het wel handig om elkaar eerst te zien. Als het klikt dan… kan het alle kanten op.
Groeten,
Christiaan
Hier van hetzelfde.
Ik kan niet eerder vrij krijgen helaas.
Maar ik heb ook nog geen antwoord gekregen van het weeshuis dat ik heb aangeschreven dus daar wacht ik nu even op.
Ik woon in elk geval in de buurt ( Diessen, bij Hilvarenbeek) dus dat moet geen probleem zijn ![]()
Ja, om de hoek! Nog nooit in Diesen geweest, maar… Ik hoor het wel! En wat voor werkzaamheden plan je te doen in dat weeshuis? Al eens vaker zoiets gedaan?
Tot horens en groeten,
Christiaan