4 Dagen Duitsland

We zouden graag met zen tweeën 4 dagen naar Duitsland gaan
We zijn wel al in de steden geweest, maar zouden nu es naar iets groener willen
Vooral de natuur en wandelen en savonds een leuk cafétje of restaurentje

Camping mag, maar liefst op hotel

Wat is aan te raden, Moezelsteeek, Zwarte woud,…?

Iemand die tips heeft die zeker de moeite waard zijn?

En wat is te doen met de wagen, ikzelf woon in belgie en zou max 4/5 uur willen rijden ±

Mvg

al 62 keer bekeken, en echt niemand die me raad en tips kan geven?

ik zou zeer graag deze week iets boeken

Je zou ook eens in de Eifel kunnen kijken. Hier heb je ook veel groen en dit is niet zo ver van de grens af. Met een uurtje of 3/4 ben je er. Je hebt er veel kleine hotelletjes en kunt er prima wandelen door de natuur. Het eten is erg schappelijk geprijsd en de mensen zijn er erg vriendelijk.

Ik heb gekozen voor Wyndham Garden hotel in Lahnstein Koblenz

Morgen vertrek ik, en ik breng sowiso verslag uit

Mvg

Koblenz is in de richting van de Eiffel dus dan kun je altijd nog een dagje een wandeling maken. Koblenz zelf is ook een mooie stad. Je hebt er een kabelbaan die over de Rijn gaat en naar een uitzichtpunt gaat. Dit is absoluut de moeite waard! Veel plezier!

Bericht is al even wat ouder. Maar ik sluit mij aan bij mijn voorganger. Een bezoek en verblijf in de Eifel is meer dan de moeite waard. Dus misschien een idee voor de volgende trip.
In de Eifel behalve prachtige natuur en rust ook veel bezienswaardigheden en bijna oneindig veel wandel- en fietsroutes.

Kijk maar eens op Eifel Info, alle informatie over de Eifel.

Wij hebben verbleven in Lahnstein, maar ook uitstapjes gemaakt naar Koblenz en Boppard
Twas echt de moeite!
Prachtig hotel, prachtige wandelroetes, prachtige omgeving, echt de moeite!
Zeker en vast een aanrader als je es tot rust wil komen en genieten!

Dit jaar gaan we sowiso nog es naar die streek terug, wel andere dorpjes dan

Mvg

In de buurt van Bernkastel en/ of Cochem is het ook altijd goed vertoeven. Je kunt de drukte in de dorpjes en de rust en de natuur in de bergen opzoeken.

Voor wie nog meeleest en ook ooit op zoek is naar een mooi bergachtig gebied met bossen en mooie Middeleeuwse hanzestadjes met vakwerkhuizen: ik vond het Harz-gebergte heerlijk, en Quedlinburg bleek een perfecte uitvalsbasis te zijn, heerlijk stadje. Ik heb ook twee mooie bergachtige wandelingen gemaakt.

Foto’s en blog:
http://www.travelpod.com/travel-blog/cecilia74/12/tpod.html