4/5 weken met luxe camper naar Albanië/Griekenland of....

ik ga met mijn luxe camper voor 4/5 weken naar Tsjechië/Hongarije ,
Maar met de boot over vanuit Italië naar Griekenland en dan langs de kust een rondje peleponessos of langs de kust van Albanië terug is mogelijk ;we zijn met de camper en dus vrijheid!!
kom maar met ideeen ; ik hou van strand en terrasjes.
Overnachten doen we veelal vrij ; campings hebben we niet nodig want we hebben alles zelf bij ons, wc/douche/bed/tv enz..

eind augustus vertrek en dan hele maand september…

ik zoek een maatje die niet moeilijk in de omgang is en alleen maar wil genieten..niet rookt en snurkt…

wandelen doe ik niet want ik heb copd, maar doen waar je zin in hebt!! geen onnodige verplichtingen!

eventuele fiets kan achterop het fietsenrek..

de kosten samen delen diesel/tol/eventuele campings/eten en ik reken €10 per dag voor gebruik camper..
de camper heeft :tv met sateliet douche wc en 2 enkele bedden achterin + hefbed voorin .

ondergetekende : man 75 jr. getrouwd met vrouw die door omstandigheden niet mee kan.

alleen serieuze reacties worden beantwoord!

groetjes adrie

Bonjour Adrie, mijn naam is Arnoud, ik woon momenteel in Frankrijk maar ben een in Rotterdam geboren nederlander, 65 jaar, vrijgezel met ook een COPD-aandoening, in een helaas tamelijk vergevorderd stadium, wat niet wegneemt dat de lust om te reizen naar o.a. Griekenland waar ik in mijn jeugd een paar jaar was, maar ook Albanië ontdekken en andere mij nog niet bekende landen (centraal–europa) vind ik prima. Ik ben een terrasgenieter, vooral in vissersdorpen waar het toerisme nog geen ravages heeft aangericht, authenticiteit dus, en stranden als de zon wat lager staat en de hitte naar elders verhuist. Voilà, mocht dit je interesse stimuleren dan hoor ik graag van je. Groeten, Arnoud.

halo Arnout,

Helaas woon je te ver om tot een kennismaking te komen…

Dus sorry, maar bedankt voor het leuke berichtje!!

groetjes adrie

Ok, prettige reis!

Hoi Adrie, ik ben Piet, en woon in Booornbergum. Ik wil wel met je in contact komen om mischien als reisgenoot met je mee te gaan, ik ben 71 jaar , en heb een werkzaam leven achter de rug als storings monteur, en aardig gezond. Kennismaken kan altijd. Vriendelijke groet Piet.

hallo Piet,

inderdaad kennismaken kan altijd.. ik woon in Blokzijl dus ook niet te ver van jou vandaan!

wanneer zou je langs kunnen komen? ik ben elke dag thuis ; mail mij maar rechtstreeks :adrievh40@outlook.com groetjes adrie