3 weken backpacking Venezuela!!

November -december wil ik vrienden gaan bezoeken op Curacao. Dit zou ik graag willen combineren met een reis naar Venezuela/ Peru/ Ecuador (alle suggesties welkom-plannen zijn nog erg in ontwikkeling)??? Ga als vrouw liever niet alleen en heb geen zin om met een reisorganisatie te gaan waarin alles van dag1 tot 23 vastligt…dus zoek ik leuke reisgenoot(te). Ben 30 jarige vrouw, werkzaam in de zorg, HBO,veel interesses, sportief en in vakanties zoek ik vaak en combinaties van vanalles, natuur/ cultuur/ lekker eten en borrelen…

dus lijkt het je wat…laat ff een reactie achter.
groetje sonja

Hey,
Ben zelf hopeloos op zoek naar iemand om samen mee te gaan ‘backpacken in Venezuela’ Alleen al binnen een maand (+/- 20maart vertrekken en ook voor ong. 3 weken)
Waarom dan ? Heeft een specifieke reden : de week voor pasen zijn daar een pak festiviteiten aan de gang die je gewoon moet zien ! Vorig jaar is het niet gelukt, maar dit jaar wil ik toch echt wel gaan.
Enfin desnoods dan maar alleen (als vrouw toch niet alles…)
Groetjes !

ha! Rond september/ okt wil ik een maand gaan. Heb al eerder wat reisjes gemaakt in azie, nu eens tijd voor iets anders! Mocht je nog interesse hebben laat het dan weten,… gr meke