3,5 week India in dec 2013 / jan 2014

Hoi, half december 2013 vertrek ik naar Delhi. Daar blijf ik een paar dagen en dan vlieg ik door naar Bangalore. Een dag later start vanaf daar een vrij goedkope groepsrondreis door Zuid-India die ik heb geboekt. De reden hiervan is dat ik dan toch wat meer zie in deze 16 dagen dan als ik alles alleen zou regelen. Bovendien ben ik wel iemand die niet standaard alle dingen samen met de groep doet, ik zal ook regelmatig mijn eigen weg gaan (daar is volgens mij ook genoeg vrijheid voor). Kerst en oud op nieuw vallen in de groepsreis. Na de groepsreis blijf ik zelf nog wat langer op de laatste plaats en vlieg een paar dagen later terug naar Delhi om daar nogmaals wat dagen te spenderen. 9 januari eindigt dan ook mijn eigen trip. Mijn reis bestaat dus deels uit een groepsreis en deels uit eigen planning. Wellicht dat iemand dit wel interessant vind klinken en graag mee wil gaan? Ik ben zelf 30 jaar, heb wel wat reiservaring maar niet superveel. Wel ben ik al een keer eerder in India geweest dus ik weet een beetje wat ik kan verwachten ik het hectische Delhi. Als er iemand interesse heeft, laat maar weten dus kunnen we kijken of het klikt!