2 Meisjes Zoeken Baan In Z-europa

Hallo!

Stop met zoeken: hier zijn we, twee meisjes van bijna 20, veel werkervaring spreken onze talen goed en zijn erg flexibel. wij zoeken werk in de maanden julie en augustus ergens werk in zuid europa!

Anna Marijke: heeft een jr in australie getrokken en gewerkt, spreekt goed engels en heeft alle mogelijke soorten baantjes gehad!
Guusje: heeft een jaar in Parijs gestudeerd en gewerkt, spreekt goed frans en heeft veel ervaring met kinderen!

Bent u op zoek naar wat extra krachten in zomer dan zijn wij er om u bij te staan:

Anna Marijke Schriemer
Guusje Mulder

kijk eens op www.recrajob.com daar vind je vast wel wat.

Jullie kunnen bij ons komen werken op de Ranch in Zuid-Frankrijk.
Je kunt onze website bekijken www.ranch.nl

Nog gezocht voor een camping in de dordogne (z-frankrijk)

Meiden voor kinderanimatie

Voor kids tussen de 4-9jaar

Kleuren/tekenen/verven/bal-waterspel/picknick enz.

Kost + inwoning + zakgeld (75 euro p/week

Voor de maanden juli/augustus

Voor nadere info mail to ksloot@dsv.nl

Ik weet niet of jullie nog op zoek zijn, maar ik heb mensen nodig voor recreatiewerk (via groot bedrijf, zodat alles goed geregeld is)! Wil je meer weten, mail dan naar recreatiewerk@hotmail.com

Originally posted by Guusje@09-05-2003, 11:34:16
** Hallo!

Stop met zoeken: hier zijn we, twee meisjes van bijna 20, veel werkervaring spreken onze talen goed en zijn erg flexibel. wij zoeken werk in de maanden julie en augustus ergens werk in zuid europa!

Anna Marijke: heeft een jr in australie getrokken en gewerkt, spreekt goed engels en heeft alle mogelijke soorten baantjes gehad!
Guusje: heeft een jaar in Parijs gestudeerd en gewerkt, spreekt goed frans en heeft veel ervaring met kinderen!

Bent u op zoek naar wat extra krachten in zomer dan zijn wij er om u bij te staan:

Anna Marijke Schriemer
Guusje Mulder **

hallo,

Ik weet niet of je al iets gevonden hebt om te werken in de vakantie, ik woon sinds 6,5 jaar in Frankrijk en heb nu sinds juni vorig jaar een camping in midden frankrijk dicht bij Limoges. Er is dus een hoop werk, ik dacht misschien dat het voor jou wel leuk zou zijn om hier te komen werken. Ik geef je mijn gegevens door en hoop dat je kontakt met mij op neemt.

vriendelijke groet,

Mike Hilbolling

Camping les Roussilles
la crouzille
87240 SAINT SYLVESTRE

tel/fax: 0033555713254

Mike87240@aol.com