2 dagen het echte Bali van binnenuit meemaken?

Stichting Anakita vangt al enkele jaren 27 kansarme kinderen op in het dorpje Petak.

De kinderen kunnen naar school en hebben onderdak en eten. Daarnaast krijgen de kinderen dansles, gamelanles, houtsnij les en engels en computerles.

De Yayasan Anak Alit is de indonesische vestiging van Anakita en heeft de leiding over dit project.

Het is nu mogelijk om 2 dagen mee te beleven wat er zoal in een Balinees dorp afspeelt. U bent 2 dagen gast van de Yayasan Anak Alit, u kunt meedoen met de dans of gamelanlessen, leren offertjes maken, een maakt een prachtige wandeling door de rijstvelden met een bezoek aan een tempel en een balinese dorpsschool.

U wordt opgehaald in uw hotel en verblijft 2 nachten in Petak.

Dit alles wordt georganiseerd door stichting Anakita onder de naam Bali Uniek Reizen. Alles opbrengsten gaan rechtstreeks naar de kinderen.

Lees alles over dit initiatief op www.baliuniekreizen.nl

Voor informatie kunt u een bericht sturen via de contact pagina.

U twee overgetelijke dagen, de kinderen een toekomst.

Groet Kees

Euh…het echte Bali van binnenuit meemaken? In 2 dagen? En dan verblijven in een vrij luxe resort? Daar zet ik toch vraagtekens bij…

Dat begrijp ik, maar dan moet je de website maar eens goed lezen, dan begrijp je waarschijnlijk de bedoeling.

Het betreft hier een project van de stichting Anakita. Het hotel is de enige accomodatie bij ons project. Bovendien gaat de commissie van het hotel ook rechtstreeks naar de kinderen in het project. Vandaar deze accomodatie.

Groet Kees

Een mooi project, maar ik zet er ook mijn vraagtekens bij. Als je echt Bali van binnen uit wilt leren kennen raad ik je bali homestay aan. http://www.bali-homestay.com/