Hoi, ik zoek een prettige reisgenote voor een weekje zon (low budget, ik heb al een beetje rondgekeken, 400 euro all inclusive in een viersterrenhotel Turkije bijvoorbeeld, maar mag ook wat meer kosten en in een ander land zijn) om even lekker te luieren, maar een actieve excursie vind ik ook leuk. En cocktails hou ik ook van, dus een avondje stappen zit er zeker ook in!
Ik ben 34 jaar (vrouw, hetero), woon in het Zuiden des lands en heb een leuke baan in HR.
Ik kan (ivm bruiloften, concerten, feestjes e.d.) helaas alleen de week van 16-23 mei (dagje later of eerder is geen punt). Vertrek v.a. Amsterdam, Eindhoven of Maastricht.
Bedankt voor je berichtje, maar 7 dagen op een boot trekt me niet. Ik wil graag kunnen gaan en staan waar ik wil.
Ik wens je in elk geval heel veel plezier!
Als kanttekening wil ik wel even erbij plaatsen dat je NIET 7 dagen alleen maar op de boot bent.
Je bent door deze reis juist erg vrij om te gaan en staan waar je wilt omdat je bij ons, in tegenstelling tot andere BLUE CRUISE-aanbieders, iedere dag aan land gaat en altijd in een andere plaats of dorp komt.
Dit even ter verduidelijking voor als andere mensen dit topic meelezen en eventueel geinteresseerd zouden zijn.
Haha, als je 's avond gaat stappen dan ligt de boot in de haven en hoef je alleen de loopplank op te lopen (als dat nog gaat, haha) en je bedje in te duiken. :slapen:
Maar… ik stap zelf meestal lánger… :nod:
HOI SHIRLEY, ik ben van 17mei tot 24 mei in Kemer, ultra all inclusive, en dat is echt ultra all inclusive, ik ben er al 2 keer geweest, hier kun je alles doen wat je op een vakantie wilt doen, to zo laat je wilt. als je meer wilt weten mail me even op [EMAIL=“adriaan89@freeler.nl”]adriaan89@freeler.nl.