10 Oktober Naar Turkije Wie Gaat Ook?

Ik ga 10 oktober naar turkije maar ben alleen. Ik wil graag weten wie ook die datum gaat misschien ze we elkaar dan nog wel!!!

Ik ga aanstaande zaterdag 15-10 ook alleen via Antalya naar Alanya. Waar ga jij heen?
Heel veel plezier gewenst!

ik ga 25 okt naar Antalya vliegen en dan naar Side/Colakli :stuck_out_tongue:

Groetjes!

Ik ga 27 oktober naar Kusadasi tot 3 november.

groetjes sevgilim xxx

Ik ga 18 oktober naar kusadasi! Ook alleen!

hey susanne,

tot wanneer blijf je er ? Ik ben namelijk ook alleen, nu ja met mn turkse vriend dan wel…

Ik heb een vraagje:
hoe houden jullie jezelf bezig als je alleen op vakantie bent? wordt het soms niet saai? of kennen jullie daar veel mensen?

xxx tahnee

hey summergirl

Dit is de eerste keer dat ik helemaal alleen ga. Ik kom ondertussen al zo een 9 jaar in Turkije en ik ken al heel wat mensen. De reden waarom ik nu ga is om mn vriend terug te zien die ik heb leren kennen deze zomer en waarmee het goed klikt. Ik heb nog nooit voor een vriendje speciaal teruggekeerd voor hem. Mss omdat ik me bij deze goed voel… Enneuh, de vliegreis zal ik door komen met een goed boek of zo en wat kruiswoordspelletjes :wink:
Eenmaal daar heb ik mn vriend en andere mensen die ik ken, dus ik denk en hoop dat ik me gedurende die week me niet zal vervelen :stuck_out_tongue: en dan de reis terug opnieuw mn boek en wat spelletjes :smiley:

groetjes xxx

én waarschijnlijk een boel mooie herinneringen om bij weg te dromen :slight_smile:

Groetjes, Diamond

ook! Héél mooie herinneringen …

Hey Sevgilim!

Ik ga maar 8 dagen dus lopen we elkaar daar net mis! Jammer! Want had het wel leuk gevonden! Ik ga ook naar me vriend. We kennen elkaar al 5 jaar maar waren altijd vrienden. Afgelopen September is de vonk pas van mijn kant afgekomen! Maar wil nu heel graag terug! Nog maar 8 daagjes te gaan… Waar verblijf je in Kusadasi? Ik heb een appartement in Selcuk… Vlak naast kusadasi. Hij woont daar bij zn ouders. Appartement is heel goedkoop! We zullen elke dag in Kusadasi zijn omdat hij daar werkt in hotel.

Groetjes Susanne.

hey Susanne

Ik heb een hotel geboekt hier (Hotel Viking) en nu heb ik er ook kunnen voor zorgen dat mn vriend bij me kan op de kamer voor een kleine meerprijs. Ik wacht nu af tot vanavond laat, dan komt hij op msn en vraag ik of ik hem bij me mag boeken, ofdat hij akkoord gaat. Ik ben wel van plan om een deel voor hem te betalen, in plaats van veel cadeautjes te geven zou ik liever hem dit cadeau doen (een weekje op hotel :wink: )

groetjes xxx

Dat is ook wel een goed idee! Ik wilde niet het hotel boeken waar hij werkt omdat er dan wordt gekeken naar hem als een personeelslid die met een hotelgast gaat… Dat niet mag natuurlijk. Dus hij heeft een appartement geregeld. Is 10 euro per nacht voor ons tweeen en appartement ziet er heel gezellig uit! En heel ruim! Ik heb er zo zin in!
Ik wil nog cadeautjes kopen maar weet echt niet wat!! Zo moeilijk! Nog ideeen?

Groetjes!

Misschien iets typish nederlands ?? :rolleyes:
tip : Geen drop… haha want je krijgt de raarste reacties…