1 jaar backpacken in down under

:NETHERLAN naar:AUSTRALIA

hey mensen!!!
**ik ga als alles goed gaat in januari naar australie voor een jaar lekker werken en heel veel dingen zien **
**heb er ook heel veel zin in en kan nie w8 heb jij nog ideeen of tips of ga jezelf ook laat dan wat van je horen **
**lijkt me gezellig **

groetjes Tamara

Hey Tamara ik vertrek begin November om een jaar te reizen en te werken in Australie.

Ik ben nog druk bezig om een bepaalde route uittestippelen maar omdat er zo ontzettend veel te zien is en ik niet alles wil plannen laat ik me vooral verrassen op het moment zelf.
Als het lukt wil ik ook nog een paar maanden naar
Nieuw Zeeland en mogt ik nog energie hebben een rondreis door Azie.

Heb jij al een beetje een idee wat je allemaal wilt zien of wat voor werk je daar wilt doen, of bekijk je dat daar?

Als je nog niet precies weet waar je naar toe wilt is de Australie (wereldreisgids) van de ANWB erg overzichtelijk en geeft een leuke 1e indruk van de plaatsen, natuur en bevolking.

Alvast veel reisplezier,

Alain:wereld:

Hey Tamara!

Ik ga in februari voor een jaar naar Australië! Daarnaast nog een tijdje naar NZ, Fiji en Thailand of Indonesië… Ik weet niet of je al wat concrete plannen hebt van wat je wil zien en doen, en of je nog wil gaan werken tussendoor?

Groetjes Doriene