Aangezien ik vrij ben van 07-07-2012 tot en met 11-07-2012 moet en zal ik even mijn thuisplaats verlaten. Voor het buitenland of voor een activiteit in eigen land (België), veel maakt het niet uit, maar mijn thuisplaats wil ik die 5 dagen even niet zien.
Sportief, rustig, zon-zee-strand, 'n echte bergtocht, … Maakt mij niet uit, het enige waarvan ik behoorlijk zeker ben is dat ik deze keer geen zin heb om alleen te gaan. Zin om mee te gaan? Laat jou gerust horen.
Zelf ben ik mannelijk en 19. Man, vrouw, het boeit niet, gewoon iemand.
Aangezien ik vrij ben van 07-07-2012 tot en met 11-07-2012 moet en zal ik even mijn thuisplaats verlaten. Voor het buitenland of voor een activiteit in eigen land (België), veel maakt het niet uit, maar mijn thuisplaats wil ik die 5 dagen even niet zien.
Sportief, rustig, zon-zee-strand, 'n echte bergtocht, … Maakt mij niet uit, het enige waarvan ik behoorlijk zeker ben is dat ik deze keer geen zin heb om alleen te gaan.
Die beslissing is up to mijn eventuele meegaander (ik zie dan wel of het mij aanstaat ;p).
Haha noem me maar Jenny, zo oud ben ik geen eens want ik ben even oud als jou.
Ik hou van avonturen, sport maar ook relaxing. Het liefst wil ik gewoon cultuur bezoeken en relaxing aan het strand erbij.
Ik dacht aan een 4 - 5-tal dagen te inline skaten in een vlakke regio (Belgische of Nederlandse kust, …), iemand die zich geroepen voelt om mee te gaan?