Zweden

Hallo Lijkt jou samen reizen ook leuker en een meerwaarde hebben, dan alleen! Ik heb veel ervaring met rugzak reizen. Maar deed dat steeds alleen. En alleen is maar alleen. Heb jij ook dit soort reis ervaring en wil jij liever met z’n tweeën een reis maken maar hebt nog geen geschikt reismaatje?LEES DAN VERDER.

Ben jij avontuurlijk ingestelde vrouw die niet op luxe uit is maar van eenvoudig reizen houdt (low budget!). Bijvoorbeeld met auto (en tent) ergens in Scandinavië toeren en rondkijken. Niet de ‘platgetreden paden’ lopen, maar ‘nieuwe’ ontdekken!Niet ‘de toerist’ uithangen, maar meer de ‘ontdekker, avonturier zijn!Ik houd van op de bonnefooi reizen. Niet alles van te voren vastleggen. Min of meer elke dag je doel bepalen of langer blijven waar je het prettig vindt. Sommige dingen natuurlijk wel plannen, maar veel vrijheid hebben en het avontuur zoeken!Zien waar ‘het lot’ je brengt.

Steek woorden: tentje, kampvuur, rugzak, kano, vissen

Ik denk dat een spontane energieke vrouw het best bij mijn soort van reizen past. Iemand die initiatief toont, avontuurlijk is ingesteld en durf heeft. Die niet alles van tevoren geregeld wil hebben. Meer met een mentaliteit van ‘nou, dat zien we dan wel hoor’. En eerder uitdagingen ziet dan problemen! Maar ook weer niet onbezonnen is! Iemand die van samen reizen houdt. Belangrijk vind ik dat je een aantal gelijke interesses hebt. Dat je iets met elkaar kunt delen en met elkaar onderwerpen hebt om over te praten. Dat doe ik ook graag. Ik ben communicatief ingesteld. Een goed gesprek is wel aan me besteed en daarbij heb ik een goed gevoel voor humor! Iets over mezelf: Ik ben een goed uitziende Nederlandse man, 46 jaar en zie er jonger uit. Ik woon in Zuid Holland. Mijn interesses zijn nogal breed, o.a. : natuur, wandelen, ‘de mens’, andere culturen, door steden slenteren, techniek, goede films en documentaires, goed boek, reizen.

Ik zoek dus een ruimdenkend en ondernemende vrouw die respect en begrip over en weer ook belangrijk vindt en zo’n soort reis ook ziet zitten. Mijn bedoeling is om in de zomer 2013 met de auto naar Zweden en Noorwegen te gaan en daar te backpacken / wandelen / kano varen in gezamenlijk overleg wat betreft, duur en data. Alles staat dus open. Spreekt deze advertentie jou aan? Dan hoop ik dat je reageert en iets over jezelf schrijft o.a. over jouw reiservaringen en wat je in mijn advertentie aanspreekt.
Elkaar eerst mailen is dan de eerste stap.
Ontmoeten en leren kennen de volgende.

In afwachting,

Met vriendelijke groetjes, reiziger:zon02: