Zuid-Amerika, zomer of najaar 2008

Ik ben Arjan, ben 33 jaar en wil de komende 2 jaar veel van de wereld zien.
Ik heb een paar jaartjes vrij genomen en heb de mogelijkheid om veel te reizen. Dit jaar(en/of volgend jaar) ben ik van plan om Zuid-Amerika, Azie en Australie te bezoeken. Ik moet alles nog precies gaan plannen.

Maar tussen juni en november 2008 zou ik graag vertrekken voor een rondreis door Zuid-Amerika. De preciese plannen heb ik nog niet. Ook ben ik erg flexibel in de duur van de reis en de tijden dat ik wil vertrekken. Ook de exacte plaatsen/lokaties die ik wil zien heb ik nog niet bepaald.

Voor mij is het van belang dat er op zo’n rondreis een mooie afwisseling is tussen natuur, cultuur, bevolking, steden, rust, activiteiten, afzien, genieten etc…
Er moet ruimte zijn bij zo’n reis om als iets leuk, mooi, interessant of wat dan ook is; er meer tijd voor uit te trekken. Er moet ruimte zijn voor spontane afwijkingen van het eigenlijke plan. Het zijn, vanuit mijn eigen ervaringen bekeken, vaak de niet geplande, onverwachte gebeurtenissen/momenten/veranderingen die zo’n reis onvergetelijk maken.

Op deze manier probeer ik 1 of meerdere reisgenoten (m/v) te vinden, die eventueel interesse en de mogelijkheid hebben om deze reis (Zuid-Amerika) of 1 van de andere reizen (Azie en Australie) samen te maken.
Ik heb nog niets precies gepland. Ik heb dus ook de mogelijkheid om eerst Australie of Azie te bezoeken.

Heb je interesse, laat wat van je horen.

Arjan

Het vertrek van deze reis zal waarschijnlijk eind mei of juni worden.
Verder is er nog niets concreets.