Zon-Zee-Met Plezier Ondernemen...

Hoi:wereld:,

Misschien is er nog wel een Vriendelijk en beschaafd Mens, die in februari of maart 2011, 2 à drie weken ergens ’ De Zon ’ wil Voelen-Branden?:vak02:
>>>:vak02::wereld::zon02:
Ik ben Niet-bang voor échte:) Mensen. Ik durf die uitdaging met een vrijwel-totaal-Onbekende wél aan. Lijkt me wel eens heel-interessant, eigenlijk.
Aangezien het Vakantie-is, is het fijn als het lekker-ongedwongen vertoeven is. Sommige dingen wil-je-Delen, maar je vindt het ook prima om zelf dingen te ondernemen.
Graag, heel Graag wél in bezit van - overwegend:) - Zonnig en Opgewekt humeur. En lekker kletsen over alles en soms over totaal Niets:), vind je fijn. Maar je kunt ook prima een halve dag, of langer:)… lekker aan het water-liggen, een boek lezen of zomaar-wat-mensen-kijken en Totaal:) Geen Woord wisselen. Dát mag. Volgens mij is daar Niets mis mee. Jij bent ‘gewoon’ jij. Ook op vakantie. Mocht je hier iets in herkennen of nog iets willen-navragen, schroom vooral-Niet, om me te pennen.

Dankjewel,

Christian:zon02:

Heel leuk verhaaltje heb je geschreven!

Ja,lekker naar de zon,genieten en maar zien,weet niet je leeftijd,maar ik ben al in de vijftig.

groetjes,

gabykonings@rocketmail.com:vak02::vak02:lol2