Ben op zoek naar een job in het toerisme ,liefst in een hotel.
Receptioniste,campingmedewerker,ontbijtdame,opdienen,bar,kinderanimator,…Mag ook in de horeca zijn.
Liefst met kost en inwoon
Is het gelukt met het vinden? Ik ben ook op zoek naar Campingwerk in Spanje. Heeft iemand tips? Voor de maanden juni, juli en augustus.
Alvast bedankt.
nee hoor kheb nog steeds geen job,bijna niemand antwoord
als je echt opzoek bent moet je zelf de hotels ( of wat je wilt doen ) opzoeken en via mail vragen als ze nog iemand zoeken wat nog beter zou zijn is gewoon naar ginder gaan en daar zoeken wat je wilt maar als je wilt heb ik nog wel een adres maar is in lloret de mar en discortheek groetjes
Hi,
Afgelopen zomer 2007 heb ik gewerkt op ibiza wat echt super was. Als je nog wilt feesten en erop uit wil gaan en werken samen kan combineren dan is het echt ideaal. Je verblijf word volledig voor gezorgd en het transport ook indien dat nodig is.
Aankomende zomer ga ik ook werken voor dezelfde bedrijf maar in een andere stad.
Je moet je wel 2 maanden van te voren aanmelden en je kan zelf bepalen tot wanneer je kunt werken.
Je kan me mailen voor meer informatie.
[EMAIL=“Celine.Cs@live.nl”]Celine.Cs@live.nl
Grt,
Hoi,
Ga naar www.werkvindeninspanje.nl, kies daar voor “werken in Spanje”, op die site staan onderaan in de tweede kolom een twintigtal links naar banensites precies in de sector die je zoekt!
Veel succes ermee!