Zoek vrijwilligerswerk voor een paar dagen - Zuid Thailand

Hallo allemaal!

Mijn vriend en ik zijn een maand aan het rondreizen in Zuid Thailand en bevinden ons momenteel in Phuket Town. De planning is om via Phang Nga naar het eiland Ko Pha-Ngan te reizen, daar 4 augustus de Fullmoon party meemaken en vanuit daar weer richting Bangkok reizen, waar we nog tot 15 augustus de tijd voor hebben.

Nu hadden we het idee om niet alleen te genieten van dit land maar om ook iets terug te geven door middel van een paar dagen vrijwilligerswerk. Dit wilde we doen in de periode van 5 augustus en 15 augustus ergens tussen Ko Pha-Ngan en Bangkok. (Niet de tien volle dagen maar een paar daarvan)

Ik lig nu ziek op bed dus heb mooi de tijd om dit uit te zoeken maar ik merk dat dit nog niet meevalt. Bij veel plekken, die al in de juiste omgeving liggen, is er een minimale komst of kost het ongelooflijk veel geld. We hebben genoeg geld voor accomodatie en eten en willen gewoon graag onze handen uit de mauwen steken voor een weeshuis of iets dergelijks. Mijn vriend doet het liefst klusjes, schilderen, bouwen enzvoorts en ik doe lievers iets (creatiefs) met de kinderen.

Waar o waar is er een plek waar we een paar dagen kunnen helpen?
Alvast bedankt!

Liefs, Savanne

kijk hier eens op: http://tcdf-ecologic.jimdo.com/ een bijzondere, prachtige en goed georganiseerde plek.

Dankjewel!