Hallo,
Ik volg de opleiding SPW4 en nou wil ik volgend jaar een stage lopen in Spanje. Kan iemand mij hier meer over informeren?
alvast bedankt
Hallo,
Ik volg de opleiding SPW4 en nou wil ik volgend jaar een stage lopen in Spanje. Kan iemand mij hier meer over informeren?
alvast bedankt
Hoi,
Een stage in zuid Europa, dus ook in Spanje is zeker mogelijk voor een student SPW (SAW). Zo kun je bijvoorbeeld het recreatie programma voor kinderen verzorgen op een camping in Spanje, Frankrijk of Italië. Voor alle informatie voor deze stage kun je kijken op www.istage.nl en dan onder “Holidaybreak”.
Ook kun je stage lopen bij Club Robinson. Club Robinson biedt luxe (all inclusive) familie vakanties aan. Je kunt daar het animatie programma voor kinderen verzorgen en werken in de kinderopvang! Voor informatie zie www.istage.nl en dan “Club Robinson”.
Alle stages zijn officieel erkend voor de opleiding en er zijn geen kosten aan verbonden. De reis en je verblijf wordt geregeld en betaald en daarnaast krijg je ook een stagevergoeding die zeker de moeite waard is!
Uiteraard kun jij je vragen ook mailen naar info@istage.nl
Hey,
Zou je mij willen vertellen wat je precies zoekt in je stage? Want ik lees een andere reactie op je advertentie maar ik vraag me af of dat is wat je zoekt. Wij hebben diverse contacten in Spanje en vooral Valencia, Madrid en barcelona zijn onze huidige bestemmingen. Wij zijn geen bemiddelingsbureau en hebben dus ook een zeer aantrekkelijke lage prijs voor het aanbieden van stage’s en appartementen.
Mvg,
Luuk Groen
Studeren & Stage Spanje
Leuk dat jij stage wilt lopen in het buitenland!
Let er altijd op dat je opleidingeisen en persoonlijke wensen in acht worden genomen! Wij wensen je veel succes bij het vinden van een stage in het buitenland.
Groetjes, Team Stagehuis.