Zin om in de zomer lessen op een High School in Zuid-Afrika te volgen?

Wil jij deze zomer graag voor een korte periode naar het Zuid-Afrika om daar je Engels bij te spijkeren en in contact te komen met andere culturen? Dat kan! Travel Active biedt namelijk verschillende High School zomerprogramma’s aan: in Zuid-Afrikamaar ook in Amerika, Frankrijken Canada. Het voordeel van deze korte zomerprogramma’s is dat jij je nog tot kort voor vertrek kunt aanmelden.

Tijdens een High School Zomerprogrammaleer je in korte tijd een andere cultuur kennen, ervaar je het leven met andere studenten op een campus of residentie en maak je in korte tijd veel internationale vrienden waar je na terugkomst in Nederland vaak nog contact mee zult houden.

Tessaging naar Canada en vertelt: “met al die mensen om je heen uit de hele wereld is het natuurlijk hartstikke leuk. Zo heb ik mensen ontmoet uit Japan, Mexico, Spanje, Duitsland, Zuid-Korea, Thailand, Brazilië en China. Je leert zoveel van andere culturen, zelfstandig zijn en om nieuwe vrienden te maken. Ik ben drie weken in Canada geweest en ik heb zoveel leuks meegemaakt!”

**Wil jij deze zomer ook eens wat anders dan Lloret de Mar of Renesse? **Voor vragen en meer informatie, [EMAIL=“highschool@travelactive.nl”]mail het High School team of bel 0478-551900