Wow Kremlin Palace

Hey!

Sinds zaterdag heb ik te horen gekregen dat mijn vriendje werk heeft gevonden in hotel Kremlin Palace, Antalya.
Zijn er reeds onder jullie naar dat hotel geweest?
Ik zou er graag zoveel mogelijk over te weten komen.
Mijn reis voor juni is reeds geboekt en het gaat richting Bodrum, dus ik vrees er een beetje voor dat we elkaar niet zullen zien :frowning: :frowning: :frowning: :frowning:
Het hotel is blijkbaar niet zo echt gekend in België.

Groetjes xxx

Oooh zeg maar tegen je vriendje dat ik ontzettend jaloers ben. Dat is waar ik eigenlijk heen wilde gaan, toen ik begon aan m’n zoektocht naar een baantje in Turkije. Helaas konden ze niemand gebruiken vanaf midden juni.

Ik ben vorig jaar als gast in het hotel geweest en het was echt zo belachelijk luxe haast.

Niet alle entertainers sliepen in het hotel. Slechts 8 verblijven in het hotel, de rest slaapt in een appartementen complex ongeveer 15 minuten van het hotel af. Volgens mij gaan er busjes heen en terug…

Het is echt heerlijk. Check www.wowhotels.com om alles te zien.
Anders mail me maar, dan stuur ik een paar foto’s :wink: Als je wilt of course:)

Hey Maretje

Bedankt voor je vlugge reaktie!
Ik ben ook jaloers hoor, dat ik er niet heen kan gaan.
Ik heb reeds gekeken op internet en de foto’s ho waw … maar de prijs … oei! Is toch wel een beetje duur hé.

Misschien dat we eens kunnen afspreken, maar ik heb geen flauw idee van de afstand.
Alle foto’s & info zijn welkom hoor.
titike25@hotmail.com

Thnx :stuck_out_tongue:

hallo

De reis goed meegevallen? Is het hotel echt een aanrader zoals iedereen beweert? Is er in de buurt ook wat te beleven (winkeltjes enzo)??? Wij zijn van plan in maart naar daar te gaan. Als je vriendje er nog werkt en je graag iets aan hem laat bezorgen; geen probleem.
Groeten

tom