Woonruimte gezocht.

Beste allemaal,

Wat een leuk forum hier! Ik ben blij dat ik hier terecht ben gekomen! Maar laat ik direct met de deur in huis vallen, ik ben op zoek naar een woonruimte. Nu zullen jullie je misschien afvragen, waarom doe je dat op een reisforum. Dat zal ik eens even proberen uit te leggen.

Ik ben zelf een fervent reiziger. Na weet ik dat er vele reizigers zijn die een tijdje weg willen, dat heb ik namelijk zelf ook gehad, maar het lastig vinden om erachter te komen wat je dan met je huis moet doen. En dat is dus wat ik zoek! Ik zoek een tijdelijke woning, en volgens mij zou het perfect zijn als ik iemand kan helpen en die persoon mij (ons). Mijn vriendin en ik zoeken een tijdelijke woning, het liefst in Breda of misschien wel ergens anders. Over een jaartje ongeveer willen we zelf ook namelijk weer gaan reizen, we weten nog niet waarheen maar het zal een werkvakantie worden in een ver land.

Nu zijn we aan het zoeken geweest naar huurhuisjes, maar die zijn echt duur! Vaak twee maanden borg, en dan betaal je ook nog eens 1 maand huur aan bemiddeling kosten. Allemaal veel te gek als je het mij vraagt. Toen bedachten we, waarom zoeken we niet iemand die ook iemand zoekt, om op zijn / haar huis te passen? Klinkt niet verkeerd toch?

Het kan nog zijn dat ik dit op een verkeerde plek van het forum schrijf. Dan hoor ik dat graag. Mocht iemand iets of iemand weten, dan zijn wij natuurlijk bereid nog veel meer over onszelf te vertellen!

Mvg,
Tom en Nina