Woning gezocht

Hallo,

Per 1 juni ga ik voor onbepaalde tijd bij het SEHOS werken en ben ik met mijn vrouw op zoek naar een appartement voor de eerste periode. We denken dan eerst aan een periode van 3 maanden tot 1 jaar. Wie heeft er iets leuks in de aanbieding? Het mag dicht bij het SEHOS zijn maar op een leuke plek op een resort aan het strand op acceptabele reisafstand is ook prima.

Groetjes Stefan en Gina

Beste Stephan en Gina.

Wij hebben een luxe appartement te huur dat 3 mei vrij komt op de Handelskade bij de pontjesbrug met een fenomenaal uitzicht op de haven de zee, de pontjesbrug en de mega pier voor cruiseschepen. derde etage, lift aanwezig.
Je loopt in 5 a 7 minuten naar het Sehos. Even de pontjesbrug over.
Totaal gemeubileerd en gestoffeerd. Alle beddengoed en handdoeken etc. aanwezig even als strijkplank, strijkijzer, stofzuiger etc etc. Voorzien van wasmachine. droger, afwasmachine, oven onder kookplaat, magnetron koffiezetapp. broodrooster etc etc. Grote brede koelkast met groot diepvriesvak.
2 slaapkamers 2 badkamers. Airco en plafond ventilatoren. T.V. met o.a. de Nederlandse zenders 1, 2,3 en BVN. WiFi aanwezig
De huurprijs is Euro 1.600,00 p/m excl. elektra en water. Alle restaurantjes en winkels op 2 minuten loopafstand.

vriendelijke groeten,

Rita

Ik ga het aan mijn vrouw voorleggen

Gebeurt, 3 feb komen wij tot 9 feb om even in curaƧao te kijken. Kunnen we afspreken!?
Gr. Gina&Stefan

Het plaatsen van mailadressen is niet toegestaan ivm spambots.

Beste Stefan en Gina,

Dat kan , Het appartement is vanaf 7 februari een weekje vrij. Dus dat zou net kunnen . Maar misschien ook wel als de mensen er nog in zitten.
Wij zijn zelf in Nederland, dus ik moet het tel.nr. geven van onze beheerder daar, maar ik mag mijn mailadres niet geven op deze site en ik vind het ook moeilijk hier op deze site tel.nr. van onze beheerder door te geven . Oplossing?

groet,

Rita

@ritapieter ik heb je gisteren een mailtje gestuurd, we kunnen daar wel even verder praten

heb reeds een mail naar jen gestuurd.