Ik loop al jaren met deze droom, ik wil het Nu gaan realiseren!!!
Wie kan mij informatie geven en/of heeft ervaring met het wonen in Curaçao en Nederland! Ik heb het plan om s’ winters (half jaar) naar Curaçao te gaan en zomers in een recreatiewoning te verblijven in Nederland.
En ik wil mijn huurhuis in Nederland in verband met de kosten opzeggen, maar er zijn zoveel regels…een inschrijfadres is noodzakelijk en als ik mij laat inschrijven op het adres van vrienden heeft dit consequenties voor hen (belastingtechnisch). Wie heeft er tips voor mij? of kan mij advies geven waar ik meer informatie vandaan kan halen.
Ook voor het wonen voor een langere periode in Curaçao ben ik (vrouw 55) op zoek naar een betaalbare en veilig adres. Ik zit dan eventueel te denken aan een appartement bij woonhuis.
Ook wij hebben een leuk appartement voor u te huur die onder ons huis zit(waar we niet in wonen maar als vakantiehuisgebruiken). Het staat in een veilige wijk waar voornamelijk Nederlanders wonen. Voor meer info stuurt u maar een pb. Vriendelijke groet
Wij hebben 2 appartementen op de veilige en monumentale Handelskade met een fenomenaal uitzicht op de zee , de pontjesbrug en de megapier voor cruiseschepen hartje Willemstad. 1 appartement verhuren we voor langere periode en het ander voor vakanties.
Met name oudere dames komen bij ons overwinteren omdat het hier super veilig is. Het appartement is nu verhuurd van 1 december - 1 maart . pmklinkers@ziggo.nl