Wonen in Boedapest?

hi,

ik gaa vanaf volgend jaar in Boedapest leven. nu ben ik op zoek naar een leuke woning of kamer. weet iemand waar ik daarvoor naar kijken kan?

groetjes,
nita

Hallo Nita,

Ik woon in het zuiden van Hongarije en in ons dorp woont iemand, die een zoon heeft in Boedapest met 2 appartementen, waarvan hij er één wil verhuren en eentje verkopen, maar ook eventueel voor langere tijd verhuren.

Szondi Straat 62 m2, 62.000 huf per maand bij minimaal een jaar, ook wil je korter overleg maar met hem, hij woont in de buurt.

En 46 m2 Jokai Utca voor 68.000 huf per maand voor minimaal een jaar, korter kan ook, maar dan moet je zelf even over de prijs praten, dit is gemeubileerd.
Dit is ook te koop voor 16 milj huf.

De vast kosten als elektra en gas komen er uiteraard nog bij.
Wel of niet gemeubileerd kan overlegd worden.

Dit waren de prijzen die hij mij vorig jaar heeft doorgegeven, ik weet niet of het nog beschikbaar is, maar kijk maar eerste even op de kaart of het wat is voor je.
De eerste 4 foto’s is de Szondi straat en de andere van de Jokai straat.
Heb je interesse dan zal ik je zijn mail adres geven, hij spreekt Engels, dan kun je het zelf verder met hem afhandelen als je wilt.

succes,
Sandra

Kijk maar op deze website:

is ook in Engels,
daar vindt je alles!

vet,
dankjewel!

Hey, schau dir die seite mai an www.roommatesbudapest.com. Dort kannst du wohnungen, mitbewohner, aber auch studienbuecherusw finden. Viel glueck beim studium! „Name”