Wonen en werken in Mexico

Te koop; Functionerend restaurant in kleine badplaats in de staat Yucatan, Mexico. (Prijs € 19.500,- Euro)
Het restaurant was opgericht in 2001 en is inmiddels uitgegroeid tot een gerespecteerd restaurant dat wordt vernoemd in verschillende reisgidsen zoals Lonely Planet , Trotter en Reise Know how .
Het restaurant bestaat uit een volledig ingerichte keuken, een beneden gedeelte en een overdekt dakterras, en bied plaats aan ± 75 personen.
Het is gelokaliseerd direct aan het centrale plein van het dorp en zo´n 80 meter verwijderd van het strand.
Heb je zin om te wonen in werken in het zonovergoten Mexico waar niet alles gebonden is aan allerlei regeltjes, laat dan een persoonlijk bericht achter.
Ik kan je ook helpen bij het verkrijgen van de benodigde papieren en vergunningen om te mogen werken en verblijven in Mexico.

Hoi,

Mijn naam is Fabian ben zelf mexicaan en wil graag terug naar Mexico .Ik zoek een mooie kans om daar een leven op te bouwen.Ik zag jou bericht en sprak mij erg aan. Ik zou graag meer willen weten over dit restaurantje. Graag wil ik contact opnemen met jou. Mijn adres is [EMAIL=“favilatinoz@gmail.com”]favilatinoz@gmail.com Misschien tot snel.
Groeten Fabian.

Hey ik ben Chris en heb al eens een dik jaar in Mexico gewoond, mijn vriendin is mexicaanse en wij willen samen terug. kan je ons info zenden over het restaurant, locatie fotos en hoe kunnen we contact maken.

m. vr gr chris

1 like