Wonen En Werken In De Zon!

Mijn vriend en ik hebben het wel gehad hier in dit koude kikkerlandje. Allebei niet happy met onze baan, het klimaat hier enz.

Wat we zouden willen is dus een leuke baan in een land met zon!
Hij zou t liefst iets in de techniek doen (hij is afgestudeerd HTS autotechniek) en mij maakt het niet ozveel uit, als het maar geen saaie kantorbaan is. Ik studeer nu commmunicatie en ben advanced open water diver, een baantje in de duikwereld lijkt me dan ook wel heel erg leuk.
Het mooiste zou het natuurlijk zijn wanneer onderdak e.d. via het werk geregeld kan worden.

Ik denk dat het wel bijna te mooi is om waar te zijn, maar niet geschoten is altijd mis, dus is er misschien iemand die iets weet wat hierop aansluit?
We staan wel voor veel dingen open, dus wanneer iemand voor 2 man werk heeft in de zon is een mailtje al welkom!!!
(p.s. we spreken beide vloeiend engels, ik kan een beetje frans, hij duits…)

Thx!

Hello
een baantje zoeken… ik weet niet waar maar omdat jullie allebei iets zoeken kijk op www.ajarn.com voor thailand. maar ook www.summerjobs.com staan ook altijd leuk werk op. En op een cruiseship met zn tween kan hij in zn techniek wat doen en jij met je communications.
Success. xx claire

ps. als je wilt weten over werken in Azie (thailand, Indonesie, Malaysie) of Canada en Australie mail me maar.
oja en www.goabroad.com heeft ook altijd baantjes rond heel de wereld

De volgende site geeft hulp bij het zoeken van werk in het buitenland. Heb er geen ervaring mee maar hun website ziet er goed uit en ze geven veel info.

JoHo Company

Groeten en succes.

Wouter

Dankjewel!

Hallo, een organisatie waar ik deze zomer weer voor ga werken heeft genoeg aanbiedingen/uitdagingen in het buitenland, waaronder Afrika, Australie, Nieuw Zeeland, Amerika maar natuurlijk ook landen als Spanje, Frankrijk, Italie, Portugal, Engeland, etc. Of je nu vrijwilligerswerk wilt gaan doen of gewoon genieten wil van je vrijheid en verder wilt (door)reizen of er zelfs voorgoed wil blijven (dat kan ook, dat weet ik zeker) jij bepaald.
Kijk op http://www.stepstone.nl/cvfolder/sollicita…_formulier.html en vindt de uitdaging die je zoekt. Uiteraard betaald (kost en inwoning wordt ook allemaal geregeld). Niets is voor niets dus we doen ook niet iets voor niets. Doei.

Groetjes Natasha

het moet zijn: http://www.stepstone.nl/cvfolder/sollicita…_formulier.html

(mocht je hier … lezen, dan moet het sollicitatie zijn, met daarachter dus _formulier.html)