WK finale bekijken in Radjastan

Wie zit er nu in Radjastan en heeft zin om te meeten en op zoek te gaan naar een leuke plek om zondag de finale te gaan kijken? Ik zit nu in Jaipur en mijn reisplan staat volledig open.

Geef een gil als je zin hebt!

Groeten Jaap

Hey Jaap,

Hier zijn nog 2 verdwaalde Nederlanders die in Jaipur zitten tijdens de finale. Dus ik zeg laten we met zoveel mogelijk Nederlanders joinen in een goede cafe of bar (liefst met groot scherm en alles) om dan te zien hoe we WERELDKAMPIOEN worden en er een mooi feestje van kunnen maken!

wij komen waarschijnlijk de 11e vroeg aan in Jaipur. Ik weet niet of jij al een goede spot kent?

mijn email is: [EMAIL=“lsbrill33@Hotmail.com”]lsbrill33@Hotmail.com

Wellicht tot later!

Hoi!

Thx voor je reactie, maar een bar met groot scherm wordt lastig. De indiase mensen zijn geen voetballiefhebber en ik heb nog geen plek kunnen vinden die na 10-11 uur open is. Je bent behoorlijk op je hotel aangewezen.
Ik heb vandaag een groep Nederlanders (shoestring-reizigers) ontmoet die zondag in Jodhpur zitten. Omdat dit redelijk in mijn reisplan zit reis ik daar morgen al naar toe.
Mocht je nog kunnen switchen, je bent meer dan welkom. Laat hier maar een berichtje achter of mail me: jaapjansens@hotmail.com