Ben 28 jaar en woon in de Achterhoek.
Wie heeft er zin om in het weekend naar Winterberg te gaan.
Het is de bedoeling om 's morgens vroeg te vertrekken en de hele dag lekker te skieen.
Hi, ik ben Cynthia en 28jr.
Ben net terug uit Oostenrijk en mis het skien nu al, kijk al uit naar de tweede keer > moet overigens nog geboekt worden.
Nu er overal sneeuw ligt lijkt Winterberg mij zeker niet verkeerd voor een weekendje, ben er nog nooit geweest.
Mocht je nog iemand zoeken dan hoor ik het graag, ski overigens vanaf mijn 4de dus de hele dag houd ik zeker wel vol.
Gr. Cynthia
Hallo, ik heb ook zin om te skiën, maar iedereen gaat een hele week! Een weekend klinkt me goed in de oren! Ik ben 34 jaar en woon in Amsterdam. Wanneer wil je gaan? En vrijdag al weg, zondag terug?
Groetjes Lisette
Hoi,
Ik ben Matthijs en ik ben 37 jaar oud. Ik ski al een aantal jaar en het lijkt mij erg leuk om een weekendje te gaan skien in Winterberg. Ik woon in Zwolle.
Hebben jullie al een idee wanneer jullie gaan? Ik heb een leaseauto met winterbanden. Ik kan dus evt wel rijden (gratis,…)
Groet Matthijs
Hey…Ook ik ben in voor een dagje/paar daagjes Winterberg…Ik snowboard, ben 30 jaar en woon in Flevoland…
Ik hoor het graag als jullie iets concreets in gedachten hebben! (ik heb alleen geen leaseauto en ook geen winterbanden;)
Groetjes!