Beste forum leden,
Op 20 oktober zal Geert Wilders vertrekken naar Australië om steun te bieden aan zijn zusterpartij ALA (een partij die rust op hetzelfde denkbeeld als de PVV). De Islamitische samenleving in Australië is bang voor de antisemitische ideeën van Wilders. Er worden inmiddels aanvragen bij de overheid ingediend om het visum van Wilders te blokkeren omdat veel mensen bang zijn voor zijn invloed.
Ik zal mezelf even voorstellen. Mijn naam is Nathan Heijdelberger en ik ben student journalistiek aan Windesheim te Zwolle. Voor een praktijkonderzoek schrijf ik een stukje over bovenstaand verhaal. Ik ben op zoek naar mensen (het liefst uit Australië en helemaal geweldig zou zijn Islamitisch) die mij wat kunnen vertellen over hoe zij persoonlijk hier tegenaan kijken. Zou Wilders zijn mening buiten Australië moeten houden of is het een recht van vrijheid van meningsuiting dat hij dit doorzet zonder vermindering van de lokale bevolking?
Graag hoor ik hoe jullie ertegen aan kijken. De meningen van mensen die niet in Australië wonen noch Islamitisch zijn, zijn natuurlijk ook van harte welkom.
Alvast bedankt.
M.v.g.
Nathan Heijdelberger
Sorry, domme fout. In het onderwerp staat Wilder; dit moet natuurlijk Wilders zijn. Heb alles een beetje snel in elkaar moeten zetten i.v.m. tijdgebrek
Hallo Nathan,
Is het gelukt met je onderzoek? Van Wilders hoor je intussen niet meer zoveel…
Zoek eens op wat antisemitisch betekend. Daar staat Wilders in ieder geval niet bekend om en is ook niet iets waar islamieten zich druk over maken