Wil Jij De Ervaring Van Je Leven?

Hola !
Mijn naam is David en heb afgelopen zomer (2003) een super ervaring gehad als entertainer voor Animafest Experience in de Costa Brava.
Animafest Experience is het grootste en beste bedrijf in Spanje voor zowel stagiaires als werkers. Ze hebben stage/werk plaatsen voor Animatie, Receptie en Horeca in super mooie hotels en campings langs de kust. Wil je meer weten over dit bedrijf neem dan een kijkje op hun website www.animafestexperience.com

Dit is inderdaad een echte aanrader!!! Heb er niet zelf voor gewerkt, maar ken heel veel mensen die er stage hebben gelopen. Ben er toen ook geweest om hun op te zoeken. Het hotel in Santa Susanna is een echte aanrader, echt een mooi hotel. Het plaatsje zelf is gezellig vlakbij Malgrat en heeft naar mijn mening meer een spaanse sfeer dan de andere badplaatsen. Is niet zo massaal.

Hola,
Ik had nog een vraagje over wat je schreef, ten eerste waar heb je gewerkt en ten tweede er staat op de site dat je al ervaring moet hebben, klopt dit en zo ja waar heb jij de ervaring dan opgedaan?
Hasta luego,
Diana